Jaarvergadering 2024

• 26/03/2024
Kort verslag van de afgelopen jaarvergadering.

Op 20 maart j.l. is de algemene ledenvergadering geweest met een goede opkomst waar we erg blij mee waren.
Naast de gebruikelijke terugblik van 2023, de huidige stand van zaken en een vooruitblik op 2024 is deze vergadering positief gestemd over het aanpassen van het huishoudelijk reglement zoals voorgesteld. Daarnaast is er ingestemd met twee bestuurswisselingen waarbij Ruben Heideman de plek van Gerhard Simmelink overneemt als bestuurslid technische commissie en zal Wieke ter Haar de rol van voorzitter overnemen van Louise Elferink.

Zowel Louise als Gerhard hebben 6 jaar in het bestuur gezeten, we willen hen op deze plek nogmaals enorm bedanken voor hun inzet!

Meer over Wieke in het laatste magazine.

Er zijn door de leden diverse vragen gesteld en initiatieven genoemd waar we de komende tijd over na zullen gaan denken, zoals de tegeltjesactie, extra springmogelijkheden, parkeren tijdens de wedstrijden, meer inzicht in de vrijwilligersdiensten en hoe zorgen we ervoor dat iedereen zijn steentje bijdraagt? Hier gaan we als bestuur mee aan de slag en zullen jullie hulp daarbij vragen wanneer nodig.

Het huishoudelijk reglement is aangepast en de contributie is iets bijgesteld.