Commissies

Om alles zo soepel mogelijk te regelen heeft onze vereniging de vrijwilligers hard nodig.
Voor veel zaken zijn er commissies welke door leden georganiseerd worden.

zoals:

• Jeugdcommissie, het jaarlijkse ponykamp organiseren maar ook een puzzelrit bijvoorbeeld.

• Wedstrijdcommissie
    Zij organiseren alle wedstrijden welke uit naam van de PSVA georganiseerd worden.
    contact: wedstrijden (@) paardensportverenigingaalten.nl

• Activiteiten commissie. De naam zegt het al, activiteiten. Dat is wat zij organiseren. De Hap en Stap, Sinterkerst, Ponykamp en nog veel meer wordt door deze commissie georganiseerd.

• Terreincommissie, zij houden het terrein bij, doen onderhoud maar ook het verzorgen van alle materialen welke nodig zijn bij de lessen en wedstrijden.

• Kantine commissie. Ook heel belangrijk. Zij zorgen niet alleen tijdens de wedstrijden maar ook bij de lessen etc dat er koffie en thee aanwezig is.

• PR commissie, Het bijhouden van de socials, Facebook, Instagram. Ook het maken van flyers voor evenementen. Ook het jaarlijks te maken "magazine Paard & Pony" wordt opgemaakt.

• Sponsorcommissie, Voor het magazine, welke jaarlijks uigebracht wordt, verzamelen zij de advertenties. Ook het contact met onze adverteerders en bordsponsors wordt door deze commissie onderhouden.

interesse om ook bij een commissie aan te sluiten of je wilt meer informatie over hoe ook jij de club kunt helpen?
stel je vraag via het contact formulier

Share our website