Vrijwilliger aanmelden

Dag allemaal,

Onderstaand formulier hebben we gemaakt omdat er altijd vrijwilliggers nodig zijn om de vereniging soepel te laten verlopen. Denk aan helpen bij evenementen op en afbouwen, assisteren bij wedstrijden, in de kantine of mee helpen het terrein te onderhouden.
De laatste grote klus was bijvoorbeeld de omheining van de nieuwe buitenbaan maken. Dit was met een grote groep enthousiaste mensen in een paar zaterdagen zo gedaan. Daarna is de bakrand van de binnenbaan schoongemaakt en weer keurig wit geschilderd. Dat zijn klussen waar we allemaal plezier van hebben, maar welke wel gedaan moeten worden.
Twijfel dus niet en meld je aan. Hoe meer mensen we hebben hoe minder vaak er een beroep op je gedaan hoeft te worden.
Ook je vriend, vriendin, pa of ma is welkom uiteraard!

Share our website