Gebruik rijhal en buitenrijbaan door leden PSVA

Gebruik Rijhal en buitenbak door leden van de Paardensportver. Aalten
  • Alle leden van de Paardensportvereniging Aalten kunnen gebruik maken van de accommodatie, om te oefenen, echter niet tijdens lesuren van de vereniging, de onderhoudsuren en de tijden dat de binnen- of buitenbak privé verhuurd is. Zie speciale app op facebook.
  • Alle  leden van de Paardensportvereniging Aalten, die gebruik willen maken van de binnenbak, dienen een sleutel af te nemen, verkrijgbaar tegen € 50,- borg bij de penningmeester Bea Aalbers. De penningmeester houdt een sleutelregister bij. Zijn meerdere gezinsleden woonachtig op hetzelfde adres lid van de Paardensportvereniging Aalten dan hoeft dit gezin slechts één sleutel tegen een borg van € 50,- af te nemen.
  • In de binnenbak mag, indien nodig, beperkt het licht gebruikt worden; wat bediend kan worden door de twee schakelaars aan de zijkant van de schakelkast.
  • Het licht in de buitenbak mag gebruikt worden. Dit is te bedienen door een schakelaar bij de ingang van de hal. Er mag slechts 1 rij lampen gebruikt worden.
  • In zowel de binnen als buitenbak dient de gebruiker altijd zelf de mest  nauwkeurig te verwijderen, zo spoedig mogelijk om vermenging te voorkomen met onze bodem.
  • Bij het vrijrijden mogen er maximaal 5 rijders tegelijk in de binnen of buitenbak  rijden. Per combinatie mag je dan max. 1 uur rijden. Bij veel animo is de aflossing op volgorde van binnenkomst.
  • Longeren is verboden in zowel binnen- als buitenbak.
  • Gebruikers van de accommodatie dienen zich te houden aan de aanwijzingen van het bestuur.
  • De sleutel mag niet uitgeleend worden.
  • Schade aan de accommodatie dient men te melden en wordt verhaald op de veroorzaker.
  • Na gebruik de opzadelruimte vegen.
  • Er mag voorlopig geen gebruik worden gemaakt van hindernis-materiaal
  • Het is altijd verstandig te rijden onder begeleiding. Ponyclubleden dienen altijd begeleiding te hebben van een meerderjarige.
  • Het is niet toegestaan paarden/pony’s los in de rijbak te laten.
  • In de hal ligt bij het prikbord een boekje waarin je aan moet geven op welke datum en tijd je gebruik hebt gemaakt van de hal.
  • Rijden met instructie of alleen gebruik: Bij het rijden met instructie of zeker willen zijn van alleen gebruik dienen leden de hal of buitenbak 48 uur vooraf te reserveren. Dat mag met meerderen. De kosten zijn 10 Euro per uur voor de binnenbak en 5 Euro per uur voor de buitenbak. De kosten dienen contant betaald te worden en in een speciale enveloppe met vermelding van naam en tijd in de brievenbus in de hal (bij het prikbord) gedeponeerd.
  • Bij laden en lossen op het voorterrein mag de verlichting van de parkeerplaats kort gebruikt worden.
  • Bij bijzonderheden of onduidelijke zaken graag even contact opnemen met Bea op telefoonnummer 06 286 85 85.

Bestuur PSV Aaltenen Stichting HCA

Share our website