Veel gestelde vragen

Lessen en Lid Worden

Alle informatie over het lidmaatschap van onze vereniging vind je op de Lidmaatschapspagina.
klik hier

We stellen de rijhal ook ter beschikking voor leden en niet leden.

Als lid zijnde van de PSVA kun je een sleutel aanvragen en via het reserveringssyteem de rijbak afhuren.
meer info hier
meteen naar reserveren? klik hier

Voor niet leden bieden we ook mogelijkheden. Dit loopt via de Stichting. Meer informatie daar over lees je hier

Alle informatie over de lessen met een paard vind je hier

Alle informatie over het lessen met een pony vind je hier

Zodra je ingedeeld bent bij een les kom je ook in de app-groep van die avond. Hiermee wordt je op de hoogte gehouden van wijzigingen in de les of lesindeling. Via deze app groep kun je je ook afmelden zodat de planning daar dan rekening mee kan houden.

In de zomermaanden houden we een hitteprotocol aan, Meer hierover lees je hier

JA, graag! We zijn ontzettend blij met vrijwilligers.

Om het voor iedereen mogelijk te maken om aan wedstrijden en alle andere activiteiten mee te doen kunnen we simpelweg niet zonder jouw hulp.
Denk aan:

• onderhoud van het gebouw en buiten terrein
  • Opbouwen en afbreken bij wedstrijden
  • Zorgen dat de kantine kan draaien
  • Organiseren van activiteiten
  • Verkoop van Snoepzakken met oud en nieuw
  • enz. enz.
Vele handen maken licht werk en dat is niet alleen hard nodig maar ook nog eens super gezellig!

Laat ons weten via het reactieformulier wat jij aan vrijwilligerswerk wilt gaan doen en we nemen snel contact met je op.

Je wilt extra lessen volgen? dat kan!

We hebben daarvoor de strippenkaart. Hoe werkt dit?

Je betaald €75,00 voor deze kaart.
Je mag dan wanneer er plek is in de les extra komen lessen.

Hoe gaat dit in zijn werk? Wanneer je een strippenkaart koopt kom je in de strippenkaart appgroep.
Stel dat je op donderdag al in de les rijdt en graag een keer extra wil komen op maandag dan geef je dit aan in de appgroep.
De lesindeler kijkt dan of er plek is op de gewenste dag/tijdstip. Wanneer dit het geval is kan je die dag extra komen lessen.
Dit kost je dan 1 strip van je kaart.
Een strippenkaart is goed voor 10 extra lessen.
Let op: de strippenkaart is NIET geldig tijdens de springlessen van de paarden of tijdens extra georganiseerde lessen.
Jeugdruiters kunnen extra rijden in jeugdlessen (dinsdag en woensdag)
Volwassenen kunnen extra lessen in de volwassen lessen (maandag, woensdag en donderdag).

Wil je een strippenkaart kopen?  Mail dan naar secretariaat @ paardensportverenigingaalten.nl

dit nog eens nalezen?  klik hier

Kantine

Ja, dat is mogelijk.

Tijdens concoursen en zodra er iemand aanwezig is wie de kantine verzorgd dan is pinnen mogelijk.
Ook de inschrijfkosten voor concoursdeelname kan gepint worden.

In principe wel!
Tijdens de lessen zeker. De sleutel voor de kantine heeft de instuctie.
In de kantine zit je warm en heb je de mogelijkheid om een kop koffie of thee te pakken.
Er zal niet altijd iemand aanwezig zijn om voor de drankjes te zorgen daarom hebben we er een schrift liggen waar je in noteert wat je gebruikt hebt. Dit wordt dan verrekend op een later moment.

Algemeen

Mocht je verhuizen, een ander telefoonnummer of mail adres hebben dan geef je dat het beste door via het secretariaat.
Een mailtje is het handigst:
secretariaat @ paardensportvereningaalten.nl

Share our website