Sonja, Ivo, Edith, Angelique

Paard & Pony Magazine 2024

• 20/01/2024
Na weer een aantal avonden bij elkaar zitten heeft de PR commissie het weer voor elkaar gekregen om een nieuwe editie van Paard & Pony te maken.
Dit jaar is het thema "Veelzijdigheid binnen de club".

Onze vereniging was van oudsher wat meer op dressuur gericht maar de laatste jaren is hier wat verandering in gekomen. Er is meer belangstelling en deelname aan spring- en eventingwedstrijden en ook de interesse in grondwerk neemt toe. PSVA wil graag een vereniging zijn voor iedereen; recreatieve ruiters, fanatieke en minder fanatieke wedstrijdruiters, met of zonder verenigingsles, allemaal even welkom!

Wel verwachten we van ieder lid hulp tijdens een aantal evenementen die gedurende het hele jaar door de club worden georganiseerd. Zo kunnen we samen onze prachtige accommodatie in stand houden en ook in de toekomst mooie en diverse activiteiten organiseren.

Het magazine ligt in de kantine, neem gerust een exemplaar mee. Mocht je niet kunnen wachten, dan is het ook online te lezen als je op de voorkant klikt hier onder.

Dat onze club zoveel activiteiten kan ondernemen is mede doordat we een trouwe groep sponsors en adverteerders hebben. Denk bij je aankopen eens wie je ook steunt bij het beoefenen van je favoriete sport / hobby.
Alle adverteerders en sponsors hartelijk bedankt!

Volg ons ook op facebook en Instagram!