Sonja

🌟🏆 Winactie - Winnaar Bekendmaking 🏆🌟

• 20/09/2023
Update!

we hebben de gewonnen hindernis mogen ophalen.

Gisteren gingen Ivo en Rosan ten Barge naar Kootwijkerbroek om de gewonnen hindernis bij Nedlandic Quality Horse Supplies op te halen.
Zij werden vriendelijk ontvangen door Daphne en al snel mee genomen naar het gigantische magazijn waar de hindernis stond opgesteld. Een prachtige hindernis voorzien van reclame voor Nedlandic en Kristy Snepvangers Sport.

Wat zo mooi is aan deze hindernis is dat deze volledig van kunststof gemaakt is. Wat zal dat mooi staan straks in onze nieuwe buitenbaan.
Omdat we nu toch goed bezig zijn met het upgraden van onze accomodatie hebben we bedacht dat het wel super zal zijn wanneer we meer van dit materiaal zouden kunnen aanschaffen. Een extra hindernis of extra balken en staanders om een oxer te kunnen maken zou een geweldige aanvulling zijn.

Wie helpt ons?
Om van deze steilsprong ook een oxer te kunnen maken, zouden wij graag van hetzelfde duurzame materiaal, in dezelfde kleurstelling, extra balken en staanders willen aanschaffen.

Hiervoor kun je terecht in de webshop van PSVA.
In deze webshop kun je een hele of een halve hindernisbalk sponsoren. Als tegenprestatie plaatsen wij jouw naam op een mooi bord in onze kantine.
Samen kunnen we onze nieuwe grote buitenbaan voorzien van nieuw en duurzaam hindernismateriaal. Mocht je geïnteresseerd zijn in een complete eigen hindernis, volledig in huisstijl? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Een bijdrage kan eenvoudig via de webshop.

Alvast hartelijk dank voor jouw bijdrage!

🌟🏆 Winactie - Winnaar Bekendmaking 🏆🌟

Het moment waar jullie allemaal op hebben gewacht is eindelijk hier! We zijn verheugd om de winnaar van onze recente winactie voor de Nedlandic x Kristy hindernis bekend te maken.

En de gelukkige winnaar is...
PAARDENSPORTVERENIGING AALTEN

Gefeliciteerd, Paardensportvereniging Aalten! Je hebt zojuist een fantastische Nedlandic x Kristy hindernis gewonnen.

We willen alle deelnemers bedanken voor hun enthousiasme en deelname aan deze winactie. Jullie hebben allemaal bijgedragen aan het succes ervan.

Blijf onze website en sociale media volgen voor toekomstige winacties en spannende nieuwtjes over Nedlandic. Wie weet ben jij de volgende gelukkige winnaar!

Nogmaals gefeliciteerd, Paardensportvereniging Aalten! Neem alsjeblieft contact met Nedlandic op om je prijs te claimen.

Bedankt voor je deelname en tot de volgende keer!

bekijk de trekking HIER