Werkzaamheden Bredevoortsestraatweg 7 september

• 04/09/2023
Donderdag 7 september wordt er nog steeds hard gewerkt aan de Bredevoortsestraatweg.
Deze dag wordt er een stuk gasleiding vervangen aan de inrit van de Hessenweg. Dit betekent dat de Hessenweg vanaf hier geblokeerd zal zijn tot 18:00 uur.
Aan de andere kant van de Hessenweg is het alleen maar mogelijk om stappend bij de vereniging te komen. (Geen doorgang voor auto's) (oversteken vanuit de Oostermanweg via de Walfortlaan)

Het reserveringsysteem is daarom voor de hele dag (tot 18:00) geblokt om teleurstelling te voorkomen.
De lessen 's avonds gaan wel door!

Tot nu toe zullen de werkzaamheden alleen op donderdag 7 september de Hessenweg versperren. Wijzigingen geven we uiteraard zsm door.

Mocht er meer informatie komen vanuit de gemeente of de provincie dan communiseren we dat het snelst via de social app (aanmelden kan via secretariaat@paardensportverenigingaalten.nl) of via deze website.