Sonja Jentink

Veel mooie scores tijdens meetmoment voor eigen leden PSVA

• 01/06/2021
Op zaterdag 29 en zondag 30 mei werden de leden van PSVA in de gelegenheid gesteld officiële dressuurproeven te rijden. Vanweze de geldende maatregelen was dit een meetmoment waarbij er wel voor winstpunten gereden kon worden, maar er geen prijzen uitgereikt werden. Ook was dit nog uitsluitend voor eigen leden. Begin april werd er ook al een meetmoment voor eigen leden tot en met 26 jaar georganiseerd en nu mochten ook de senioren deelnemen.

Het bleken succesvolle dagen waarbij ook de weergoden ons gunstig gestemd waren. Voor sommigen was dit een allereerste dressuurproef voor een jury ooit, anderen konden sinds lange tijd weer in een wedstrijdsetting oefenen of startten zelfs een klasse hoger dan voorheen. Veel deelnemers konden weer 1 of meerdere winstpunten bijschrijven.

Met de gunstige vooruitzichten en versoepelingen hopen we het eerste weekend van juli onze Aaltense Dressuurdagen te kunnen organiseren waarbij ook deelnemers van omliggende verenigingen weer welkom zijn. Dit jaar staat de wedstrijd voor de paarden B t/m M2 als selectiewedstrijd genoteerd.