Bea

Online proeven laten beoordelen, hoe werkt dat?

• 05/05/2024
Lijkt het jou leuk om eens een proef te rijden maar vind je het spannend om naar een vreemd terrein te gaan. Of twijfel je of je al toe bent aan het rijden van wedstrijden? Neem dan thuis of bij de club jouw proef op en laat deze online beoordelen. De behaalde punten worden officieel geregistreerd bij de KNHS.

Online proeven laten beoordelen, hoe werkt dat?

Je kunt 1x per week een video van jouw gereden proef insturen via het online platform. Als je de video ingestuurd hebt, dan wordt deze naar een KNHS-jurylid gestuurd. Je krijgt een ingevuld protocol terug met daarop de door jou behaalde punten. Het online paardrijden is mogelijk voor de klassen B t/m L2.

Het platform voor het online paardrijden is te vinden op www.paardrijden.nl  Daar zijn ook alle 'spelregels' te vinden. Lees deze goed door voordat je een filmpje gaat maken.