PR

Nieuwjaarszakken maken

• (0) comments
  • 22/12/2023
Eind november hebben we met veel hulp weer de nieuwjaarszakken gemaakt.

In de rijhal werden de tafels aan elkaar geschoven en alle bakken met snoepgoed gevult. Door de ervaring van andere jaren was het ook dit keer binnen een paar uur gelukt om een flinke voorraad snoepzakken klaar te hebben.
Dozen waren weer opgespaard en de ruimte in de kantine was klaar om de vele dozen te kunnen opslaan.
Uiteraard moest er pauze gehouden worden. Chocholademelk met slagroom en koeken voor iedereen!  het was een gezellige ochtend maar ook erg productief.
Bij Lensink Aardappelen, de Voerboer en Brunsveld in IJzerlo liggen de zakken in de winkel. Via de website van de vereniging is de nieuwjaarszak ook te bestellen. We bieden de mogelijkhied om de bestelde zakken te komen afhalen in de rijhal, donderdag 28 december tussen 18:30 uur en 20:00 uur of zaterdag de 30e tussen 11:00 en 12:00 uur.  Bezorgen is ook mogelijk, dan is aan te geven via de webshop.
De prijs staat dit jaar op 2,50 voor een zak.

Met de opbrengst van de nieuwjaarszakken verkoop kan de vereniging nieuw springmateriaal aanschaffen en een bijdrage geven aan het organiseren van het ponykamp bijvoorbeeld.
het is trouwens ook mogelijk om een springbalk te sponsoren, een hele of een halve balk is mogelijk! zie ook de webshop.

www.psvaalten.nl

lees ook het verhaal in de Aalten Vooruit