Sonja Jentink

Nieuwe en unieke cursus

• 29/02/2024

Beste paardenliefhebbers,

Hoe gaaf zou het zijn om bijvoorbeeld wedstrijdspanning bij paard en ruiter op een simpele en effectieve manier op te kunnen lossen?

Nieuwsgierig? Wij hebben een nieuwe en unieke cursus ontwikkeld waarin wij jullie de handvaten aanreiken!

Hebben jullie leden, pensionklanten, lesklanten of mogelijk andere geïnteresseerden lees dan snel verder.

Laten we ons eerst even voorstellen:

Romilda Droppers - Vlinder praktijk, energetisch paardentherapeut/reiki master en Christianne Weijer – Coached by CW, etherische oliën/Aroma Wellness therapeut.

Wij hebben onze krachten gebundeld en hebben een korte en effectieve cursus ontwikkeld voor paard en ruiter. Deze cursus bestaat uit twee delen,  een theoriegedeelte en een praktijkgedeelte.

Het theoriegedeelte bestaat uit:

* Uitleg over hoe je je eigen spanning en de spanning bij je paard kunt laten afvloeien met korte en krachtige oefeningen.

* Hoe etherische oliën dit effect nog eens kunnen versterken. Ideaal bijvoorbeeld bij wedstrijdstress, een betere connectie met je paard, etc. ……….

* Uitleg wat energie met jou en je paard doet en hoe je dit positief kunt inzetten.

* Wat het effect van etherische oliën kan zijn op de gemoedstoestand voor paard en ruiter.

Klik op de link hieronder om te zien wat we dagelijks doen:

Een kleine impressie van ons dagelijks werk

Het praktijkgedeelte bestaat uit:

* Het laten zien aan de cursisten wat we bij de theorie hebben besproken/geleerd.

Wat hebben we van u nodig:

* Een kantine/ruimte waarin we onze beamer en scherm kunnen opstellen voor de theorie met PowerPoint presentatie.

* Voldoende zitruimte voor de cursisten.

* Koffie/thee en eventueel lunch.

* 1 'braaf' paard dat we mogen gebruiken om als voorbeeld te dienen tijdens de praktijk. (geen sensibel of snel gespannen of geprikkeld paard)

* Binnen- en/of buitenbak.

* Minimaal 5 cursisten.

Zijn jullie enthousiast na het lezen van onze e-mail en willen jullie eens wat anders aan jullie leden en andere geïnteresseerden aanbieden? Neem dan contact op!

Voor meer info, prijsopgave en beschikbare data bel:

Romilda    06-41385117

of