Ivo

huur en privégebruik van de hal

• 17/11/2023
bericht van de stichting:

Beste leden,

Zoals jullie misschien al wel hebben meegekregen, heb ik de werkzaamheden van mijn vader als penningmeester van de stichting overgenomen. Ik ben dus nu het aanspreekpunt voor de huur en privégebruik van de hal (buiten de lessen om). Doordat ik wat tijd nodig heb gehad om ingewerkt te worden, zijn er bepaalde zaken wat langer blijven liggen. Dit betreft in het bijzonder de 'tikkies' voor het privégebruik (huur) van de rijhal door leden. Hierover zijn, heel begrijpelijk, de laatste tijd vragen en opmerkingen gekomen. Daarom hierbij een overzicht van de regelingen voor het privégebruik nogmaals op een rij en de werkwijze die ik zal toepassen.

• leden kunnen altijd reserveren via het reserveringssysteem
  • Bij privégebruik graag 4 personen opgeven
  • Indien er sprake is van een privéles ook dit opgeven (de betreffende vraag met 'ja' beantwoorden.
  • De kosten van privégebruik door leden (dus ongeacht of dit voor een privéles is of niet) zijn €10,-
  • Ik zal een tikkie sturen voor dit bedrag.
  • Het is mogelijk om een abonnement af te sluiten voor privégebruik. Voor € 100,- per jaar kan je dan maximaal één keer per week de hal afhuren voor privégebruik (dus maximaal 52x per jaar). Ik zal de kosten voor dit abonnement vooraf in rekening brengen. Het abonnement kan per de eerste van iedere maand worden afgesloten voor maximaal 12 maanden.

De leden die in de afgelopen maanden de rijhal hebben gehuurd, maar hiervoor nog geen rekening hebben gekregen, zal ik persoonlijk benaderen. Natuurlijk mag je mij ook rechtstreeks benaderen. Mijn telefoonnummer is 0619078087 en het e-mailadres is (ongewijzigd): hca@caiway.net.

Hartelijke groet,

Petra Hoezen