Geslaagd weekend voor PSVA rijders!

• 14/02/2023
Ons dressuurweekend van februari 2023 zit er weer op!

Beide dagen waren vol en zelfs nog een aantal deelnemers op de wachtlijst. Ook volop deelname van onze eigen leden, zowel met als zonder startkaart (HC), o.a. Fleur Hogendoorn en Hannah Wildenbeest. De ponyruiters verschenen zaterdagmiddag in de ring en daarbij was het Lotte Schutte van onze club die met haar pony Ziezo in beide L1 proeven een winstpunt wist te scoren (181 en 180,5).

Het zaterdagmiddagprogramma bestond uit B en L paarden. Familiepaard Casperano verscheen twee maal in de ring met Noor Houwers; in beide L1 proeven werd er een winstpunt behaald en aan de scores te zien in een stijgende lijn! (180,5 en 188,5).
Noa Reijnders debuteerde met de merrie Amorette, in de eerste proef net te weinig voor een winstpunt maar in de tweede proef waren zij de zenuwen de baas en noteerden 190,5 punten in de klasse B.

Daphne Oonk, die ook het wedstrijdsecretariaat onder zich heeft, verscheen eveneens in de ring en ging van start in de klasse L2. Beide proeven met haar paard Tommie werden door de jury beloond met een winstpunt (187,5 en 182).

Zondagochtend ging Noa Reijnders nogmaals van start met Amorette en niet onverdienstelijk! Met prachtige scores van 206 en 208 kon deze combinatie in één weekend maar liefst 5 winstpunten bijschrijven!

Ook voor Rosan ten Barge en Djurre was er een winstpunt in de klasse B (181).
De zondagmiddag was gereserveerd voor L2 combinaties. Louise Elferink deed goede zaken met Merci en wist een 3e en 4e prijs te scoren (resp. 193,5 en 193).
Ook Astrid Wensink met Carlijn van de Leemhorst kon een dikke winstpunt bijschrijven (188) net als Ingeborg Kamphuisen met Madzimoyo Kh. (189).
Deelnemers, sponsoren, juryleden en vrijwilligers ontzettend bedankt 👍👍en graag tot ziens bij een volgend evenement van onze club 👋.

Ons laatste dressuurweekend staat gepland op 18/19 maart.

👉Wil je deelnemen? Wacht niet te lang met opgeven, de wedstrijd zit al bijna vol!
Voor hulp voor, tijdens en na afloop van deze wedstrijd kun je je ook nog aanmelden!

Op de foto: Noa Reijners met Amorette
Fotograaf: Fleur Hoogendoorn