Ivo

Zondag 4 juni opening nieuwe buitenbaan!

• 30/05/2023

De opening van onze buitenrijbaan is zondag 4 juni vanaf 11:00 uur.

Voor deze gelegenheid hebben we een programma van 11:00 tot 15:00 uur.
Naast de rijbaan houden we een Paardenspullen verkoop markt. Diverse stands staan hier.

Om 11:00 zal de jeugdcommissie starten met een korte demonstratie, aansluitend zal de rijbaan officeel geopend worden. Hierna zal het 4 tal van de PSVA zich presenteren.
Vervolgens is er een vrijheidsdressuur demonstratie en dan als laatste voor de pauze kunnen we kijken naar een demonstratie aanspanning (paard en wagen).
Na de pauze laten de top springruiters van de Paardensportverening Aalten zien wat springen is en daarna volgt een demonstratie Voltige door Yvette Kuster Toebes van de Aalbrinkshoeve.. De acrobatische kunsten kunnen als afsluiting door leden zelf geleerd worden. (opgave mogelijk via mailtje naar ac@psvaalten.nl)

Mocht je zelf nu nog paardespullen overhebben en deze willen verkopen dan kan dat deze dag. Je mag het ook brengen bij de club en de verkoop opbrengst aan de club laten.

Ons 4-tal doet ook mee aan de gelderse kampioenschappen. Het 4-tal wordt gesponsort door Moedersmooistefrontriemen en Bouwbedrijf Klein Poelhuis.