Sonja Jentink

Tegemoetkoming aan leden n.a.v. uitval lessen tijdens lockdown

• 10/12/2020
Wat een leuk gebaar van PSVA!  Om de uitval van lessen in de winter 2019/2020 door het Rhino-virus, en daarna in het voorjaar van 2020 door COVID-19 enigszins te compenseren, wordt de leden een extra les aangeboden.

Voor elk wat wils:
- Dressuurles van Thanee Visser, een zeer enthousiaste amazone, rijdend in de klasse L1 t/m ZZ Zwaar.
- Grondwerkles van Laura Meeuwsen; "maak een superteam van jou en je paard/pony" vanaf de grond.
- Cavalettiles van Theo Nijhuis, al meedere malen door onze vereniging ingehuurd voor spring- en cavalettiles.
- Springles van Nina van de Brug, veel ervaring zowel met jonge paarden als ervaren paarden op ZZ niveau.

Inmiddels heeft iedereen zijn keuze kunnen maken en kijken we uit naar enthousiaste reacties van de deelnemers.
Uiteraard worden de geldende Corona-maatregelen hierbij in acht genomen.