PR

Paardensportvereniging Aalten houdt op zondag 6 oktober een cross voor ponyruiters.

• 27/09/2019

Als warming up voor de cross wordt er ook nog een wegparcours afgelegd met de pony. Gedurende deze dag worden er ook Bixie proeven gereden, om de jongste en minder ervaren ruitertjes te laten kennismaken met de wedstrijdsport.

Veelzijdige ruiters en amazones uit de gehele regio zullen aan dit evenement deelnemen. We verwachten dat er ongeveer 50 combinaties aan de start komen. De dressuur en het klassiek springen beginnen om 9.00 uur. Het wegparcours start om 12.30 uur en om 13.00 uur start de cross. Toeschouwers zijn welkom om deze gezellige herfstcross te komen bekijken en te genieten van ponysport. De toegang is gratis. Locatie: Slingeplas Bredevoort, bij Aalten.