Leden PSVA maken nieuwjaarszakken.

• 17/12/2018

Op 1 januari gaan de kinderen die nog niet naar de middelbare school gaan, een snoepzak ophalen bij de buurt en bij familie. Traditie is dat je eerst een gelukkig nieuwjaar moet wensen en dan heb je een lekkere zak snoepgoed verdiend.
Dit jaar heeft Paardensportvereniging Aalten hierop ingespeeld en snoepzakken gemaakt zodat de mensen de zakken niet zelf hoeven te maken, zij wil daarmee de clubkas een beetje spekken.
De actieve Paardensportvereniging kijkt terug op een fantastisch mooi en sportief succesvol jaar. Deelname door ruiters en amazones aan de Regiokampioenschappen en NK’s, obstakeltrainingen met je paard of pony, pony- en paardenkampen, Bixiedagen, Aaltense Dressuurdagen, Slingeplascross en een mooie herfstrit door de omgeving van Aalten.
In september werd er een onvergetelijke open dag georganiseerd en werd ook de nieuwe rijhal geopend.
Voor het komende jaar staan ook weer veel activiteiten gepland, voor deze activiteiten kan de club altijd rekenen op vele vrijwilligers en sponsoren, die wil de club dan ook graag bedanken en fijne feestdagen wensen.
De door onze leden gemaakte “toeten” zijn te koop bij Primera in Aalten voor 2,-- euro per stuk.