Gezelligheid en mooie scores op eerste dag van Aaltense Dressuurdagen

• 07/07/2018
Het was tevens een selectiewedstrijd voor de Kring Achterhoek-Oost, dus de ponyruiters en amazones zetten hun beste beentje voor. Nog beste spannend voor veel combinaties, iedereen wil graag een startbewijs voor de Gelderse Kampioenschappen bemachtigen. Er werden gelukkig hele mooie scores behaald!

Door de inzet van vele vrijwilligers werd het terrein super gezellig aangekleed. Wat de vrijwilligers allemaal gedaan hebben? Ringen uitgezet, parkeren geregeld, de stoffige weg af en toe gesproeid, schrijven bij de jury, jury's van drank en lekkers voorzien, secretariaat en rekenkamer geregeld, mooie bloemstukken gemaakt en nog veeeel meeer!  Er was  een nostalgische foodtruck met lekkere broodjes en saté.
Bij de kantine was er ambachtelijk boerderij-ijs te verkrijgen, waarvan vooral de stracciatella erg in de smaak viel.

Kortom, een gezeliige dag voor ruiters en bezoekers onder stralende omstandigheden!