Sonja Jentink

Erelid Gerrit Mensink overleden

• 30/06/2018
Woensdag jl. ontvingen wij het droevige bericht van Maaike Mensink, dat haar vader Gerrit Mensink dinsdag 26 juni 2018 is overleden.
Gerrit had al langere tijd problemen met zijn gesteldheid, wat de laatste maanden ook verslechterde en hij verbleef al geruime tijd niet meer thuis.
Wij leven mee met zijn familie.

Gerrit is ruim 50 jaar lid van onze vereniging en nog aanzienlijk langer KNHS lid.
Gerrit is in 2007 benoemd tot erelid van onze vereniging tijdens zijn 40-jarig jubileum.
Juist een jaar geleden bezocht hij, samen met zijn dochter Maaike, ons concours nog.

Hij behaalde grote successen in zowel de dressuur als het springen. Gerrit werd oa. 4 keer kampioen van de KNHS in de dressuur klasse Zwaar, ook was hij  jarenlang
een gewaardeerd jurylid.

De vereniging is dankbaar voor zijn bijdrage aan de paardensport en de paardensport in Aalten in het bijzonder.

Louise Elferink
Voorzitter Paardensportvereniging Aalten (PSVA)