PR

Drie leden van PSVA naar Hippiade pony's

• 24/08/2018

Tijdens de Hippiade op zaterdag 25 augustus zullen 3 leden van PSVA aan de start verschijnen. De Hippiade is het Nederlands Kampioenschap en door de goede prestaties op het Regiokampioenschap mogen Oscar Tolkamp, Madelief van de Put en Teddie Velthuis hier van start.
Oscar en zijn allround pony Mr Twix zullen om 11:26 uur in de dressuurbaan te zien zijn. Deze combinatie start in de klasse L2.
Madelief en de knappe Napoleon moeten al vroeg aantreden. Als 4e combinatie in de klasse Z2 zullen zij om 8:54 uur in de dressuurbaan hun beste beentje voorzetten. Teddie en haar Brownie, een pony die zich altijd van zijn beste kant laat zien tijdens wedstrijden, start eveneens Z2. Deze combinatie heeft startnummer 20 en rijdt om 11:18 de baan in.
Veel succes en vooral genieten!!