Sonja Jentink

Paardenkamp 2017

• 01/11/2017
Brenda en Petra hadden de organisatie op zich genomen en op vrijdag 13 oktober reisden 11 meiden, 10 paarden en 1 tekkel af naar Paardenaccommodatie Dop te Kootwijkerbroek. De weersberichten waren fantastisch en nadat de meesten waren gearriveerd en de weitjes door Petra en Annemieke in orde waren gemaakt, werd er alvast een rit gemaakt door deze prachtige omgeving.
Bij terugkomst waren ook Louise, Ellis en Bianca gearriveerd. Die avond werd er een heerlijke ovenschotel door Bianca geserveerd. Het kadootjesspel was hilarisch met de meest rare, maar ook zeer gewilde prijzen. Op zaterdag werd uitgebreid ontbeten en een mooie rit gepland richting het Kootwijkerzand. Het weer was geweldig en de paarden konden na terugkomst nog heerlijk in de wei. Bianca had een eigengemaakte pompoensoep op tafel gezet en deze smaakte voortreffelijk! Inmiddels werd ook een gourmetschotel afgeleverd door de plaatselijk slager, welke ´s avonds verorberd werd. Tijdens het eten werd de zondagochtendactiviteit bekend gemaakt .... een fotoshoot! De 'making of' alleen al, was geweldig! Nadat van iedere combinatie een mooie foto was gemaakt vertrokken we voor onze laatste rit.  Het was een geweldig weekend, iedereen heeft genoten en we waren het er over eens dat dit voor herhaling vatbaar is!
Deelnemers 2017:
Ellis Houwers met Joep, Louise Elferink met Genie, Petra Feukkink met Froukje, Brenda Vreman met Luna, Mirjam Wellink met Lotte, Annemieke Wevers met Ranna, Wilma Buessink met Nikos, Diantha te Hennepe met Luuk, Tamara van Marwijk met Walithe, Sonja Jentink met Toy en Bianca Bosveld met tekkel Boris.

Klik op onderstaande link of foto voor meer foto´s!